Fijn, je hebt het verblijf netjes achtergelaten. Het totale bedrag van je waarborg is daarom teruggestort.
Ja hoor, dit krijg je terug. Geef het altijd even bij de receptie aan als het aantal personen dat blijft slapen verschilt van je boeking. Als er meer mensen zijn blijven slapen, dan moet je bijbetalen. Zijn er minder mensen blijven slapen? Dan storten wij de te veel betaalde toeristenbelasting binnen 7 werkdagen na je vertrek terug op je rekening.
Als bij aankomst blijkt dat het reisgezelschap geen gezin vormt, kunnen wij ter plaatse een extra groepenborg in rekening brengen. Dit is een extra borg. Deze betaal je dus bovenop de standaard borg voor je vakantieverblijf.
De borg of een deel daarvan wordt meestal binnen 7 werkdagen na vertrek teruggestort. Dat kan natuurlijk alleen als je rekeningnummer bij ons bekend is. Dit kun je invullen in je account onder Mijn gegevens.
Het kan ook zijn dat je maar een deel van de borg hebt teruggekregen of helemaal niets. Je hebt je vakantieverblijf dan niet volgens de regels achtergelaten. Als dit zo is, krijg je hier bericht van. Heb je geen bericht van ons gekregen maar is je borg 7 werkdagen na vertrek nog niet teruggestort? Neem dan contact op met de receptie van het vakantiepark waar je bent geweest. Contactgegevens van een park vind je via Parkinfo.
Nee, in je eigen gemeente hoef je geen toeristenbelasting te betalen. Laat het wel even weten als je in je eigen gemeente op vakantie gaat. Dit kun je in het opmerkingenveld zetten als je online een boeking maakt of doorgeven aan de receptie of Gastenservice. Dan zorgen wij ervoor dat je de teveel betaalde toeristenbelasting na je vakantie terugkrijgt. Contactgegevens van een park vind je via Parkinfo.
Soms zijn er na vertrek extra schoonmaak- of reparatiewerkzaamheden nodig in een vakantieverblijf. De kosten die we hiervoor maken, betalen we dan van de borg. Je kunt dit voorkomen door je verblijf voor vertrek netjes achter te laten.
De hoogte van de borg zie je terug in het boekingsoverzicht tijdens het boeken. Heb je al geboekt? Dan kun je het standaard borgbedrag op je bevestiging terugvinden.
Heb je je vakantieverblijf volgens onze regels achtergelaten en staat er geen bedrag meer open? Dan storten we de borg meestal binnen 7 werkdagen na vertrek terug. Je rekeningnummer moet natuurlijk wel bij ons bekend zijn. In je account kun je je bankrekeningnummer invullen. Ga hiervoor naar Mijn gegevens en vul je IBAN in bij Bankgegevens.
Als blijkt dat het reisgezelschap geen gezin vormt, kunnen wij extra borg in rekening brengen. De extra borg voor groepen betaal je bij aankomst op het park. Bij een klein aantal parken moet je de extra borg vooraf overmaken. Als dit het geval is, staat dit in je boekingsoverzicht.