Kijk voor álle info in de Landal-app Handig vóór en tijdens jouw verblijf

Digitale sleutel via de Landal-app

Open eenvoudig je accommodatie met de digitale sleutel. Wanneer je onderstaande stappen hebt voltooid kun je bij aankomst op het park direct doorrijden naar je accommodatie. Bekijk de video om de stappen in actie te zien.

Download de app en log in!

De Landal-app is eenvoudig te downloaden via de App Store of de Google Play Store. 

Checklist voor aankomst

De sleutel ontgrendel je door digitaal in te checken via de app en de checklist af te gaan.

Volg de stappen voor gebruik

Voor het gebruik van de digitale sleutel vragen we je locatievoorzieningen en bluetooth aan te zetten.

De deur ontgrendelen

Om de deur te openen houd je de telefoon tegen het slot. 
Bekijk de uitlegvideo

Bekijk jouw boeking

Alles rondom jouw boeking regel je eenvoudig op één plek. Wijzig je boeking, rond je betaling af en laat weten hoe laat je aankomt. Haal alles uit je verblijf.
Upgraden met leuke extra's Zo ben je van alle gemakken voorzien en hoef jij alleen maar te genieten van je vakantie.
Bekijk je accommodatie Kom te weten wat je kunt verwachten in je accommodatie en waar op het park je deze kunt vinden.
Reisgezelschap wijzigen Je kunt eenvoudig gegevens aanpassen of iemand aan jouw reisgezelschap toevoegen of verwijderen.
Mijn boeking

Top 5 vragen

Waarom zie ik op Roompot.nl Landal-vakantieparken?
Roompot en Landal zijn sinds 2023 één gezamenlijke organisatie. Daarom vind je op Roompot.nl naast de Roompot-vakantieparken ook de Landal-vakantieparken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Van wie ontvang ik de boekingsbevestiging en met wie kan ik contact opnemen als ik vragen heb?
Na het maken van je reservering ontvang je alle verdere informatie van Landal zelf. Heb je vragen over je boeking of accommodatie? Onze Landal-collega's staan voor je klaar om al je vragen te beantwoorden, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik extra's en voorkeuren aan mijn reservering toevoegen?
Extra's (bijvoorbeeld bedlinnen of een ander pakket) toevoegen aan je reservering doe je in de Mijn Landal-omgeving. Je vindt alle informatie hierover in je boekingsbevestiging.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is mijn vakantie bij Landal anders dan bij Roompot?
Het is mogelijk dat je verblijf, de faciliteiten en services iets anders zijn dan je bij Roompot gewend bent. Na het maken van je boeking ontvang je alle informatie vanuit Landal, waarin duidelijk vermeld wordt wat het park tijdens je verblijf te bieden heeft. Heb je toch nog een vraag? Bekijk dan de parkpagina of neem contact op met onze Landal-collega's, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is Koos ook aanwezig op de Landal-parken?
Onze mascotte Koos is niet aanwezig op de Landal-vakantieparken. Op de parken met een Kids Club woont wél zijn goede vriend Bollo, die ernaar uitkijkt je te ontmoeten op de parken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?