Dorfresort Kitzbühel Dorf 14
A-6370 Reith bei Kitzbühel
Openingstijden receptie Vandaag
08:00 - 12:00
15:00 - 18:00
Morgen
08:00 - 12:00
15:00 - 18:00
Maandag 28 jul
08:00 - 12:00
15:00 - 18:00
Dinsdag 29 jul
08:00 - 12:00
15:00 - 18:00
Woensdag 30 jul
08:00 - 12:00
15:00 - 18:00
Donderdag 31 jul
08:00 - 12:00
15:00 - 18:00
Vrijdag 1 aug
08:00 - 12:00
15:00 - 18:00
De openingstijden worden wekelijks bijgewerkt en kunnen per week wisselen.

Bereikbaarheid

Parkeren
Je kunt je auto parkeren bij of in de buurt van de accommodatie (afhankelijk van het gekozen type). Het specifieke aantal parkeerplaatsen per accommodatie lees je in de kenmerken van de accommodatie. Extra auto's parkeer je op de centrale parkeerplaats. 
Oplaadmogelijkheden elektrische auto
Op het park zijn laadstations aanwezig om jouw elektrische auto op te laden. 
Vignet
Wanneer je in Oostenrijk over snelwegen en autowegen rijdt ben je verplicht om een vignet en veiligheidsvest bij je te hebben. Vignetten zijn verkrijgbaar bij de ANWB (in Nederland), bij tankstations en wegrestaurants in de buurt van de grens en online.
Openbaar vervoer
Kijk op 9292.nl hoe je het park het makkelijkst met het openbaar vervoer bereikt.

Aankomst & vertrek

Meld je bij aankomst bij de receptie. Daar ontvang je de sleutel van je accommodatie en verdere informatie. Kom je buiten de openingstijden van de receptie aan? Neem dan vooraf contact met ons op.
Inchecken vanaf 16:00 uur
Ontdek de omgeving van het park als je eerder aankomt.
Uitchecken tot 10:00 uur
Zorg dat je de accommodatie om uiterlijk 10.00 uur hebt verlaten.
Eindschoonmaak doen wij
We vragen je om de accommodatie veegschoon achter te laten, de vaatwasser leeg te halen, alle ramen te sluiten en het vuilnis buiten te zetten. Wij doen de rest!

Goed om te weten

Borg
Bij aankomst op het park wordt een borg gevraagd. Het bedrag van de borg wordt getoond in het lijstje met kenmerken op de pagina van de accommodatie.
Wifi
Op het gehele park kun je gebruik maken van gratis wifi.
Huisdieren
Huisdieren zijn welkom op het resort en in een aantal van onze accommodaties. Om te zien in welke accommodaties huisdieren zijn toegestaan, voeg je je huisdier(en) toe aan je reisgezelschap of kijk je in de kenmerken van je accommodatie. Voor het verblijf van huisdieren gelt een meerprijs van € 25,00 per nacht, per huisdier.
Extra kosten en aanpassingen
Wijzigingen, annuleringen en boeken van extra's
Het is niet mogelijk om boekingen online te wijzigen, te annuleren of optionele extra's (zoals babybedjes en huisdieren) toe te voegen. Neem na het boeken contact op met ons Contact Center: +32 78 312 929 (gebruikelijke belkosten)
 
.

Extra kosten
De kosten voor optionele extra's moeten bij aankomst op het park worden betaald. Ter plaatse moet ook een borg worden betaald (het bedrag van de borg wordt getoond in het lijstje met kenmerken op de pagina van de accommodatie).

Top 5 vragen

Ik heb een verblijf geboekt en wil het accommodatie type wijzigen. Kan dat?
Ja, dit kan. Afhankelijk van de actuele beschikbaarheid kan je jouw accommodatie type op het park wijzigen tot een dag voor aankomst. Houd er rekening mee dat de huurprijs gelijk blijft, maar ook hoger kan worden. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaal je dit verschil extra.

Je kunt via onderstaande link gemakkelijk je aanvraag zelf doen en wij passen het accommodatie type aan in jouw boeking. Wil je bij 'opmerkingen' meerdere accommodatie types doorgeven? In het geval dat je eerste keuze niet mogelijk is, kunnen we de mogelijkheden bekijken voor de andere types.
Geef wijziging door Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik nog een huisdier toevoegen aan mijn boeking of juist verwijderen?
Afhankelijk van de beschikbaarheid van een accommodatie waar een huisdier in is toegestaan, kunnen wij een huisdier toevoegen aan je boeking. De kosten voor het meenemen van een huisdier zijn € 5,75 per nacht. Neem je jouw huisdier toch niet mee? Dan dan krijg je deze kosten uiteraard van ons terug bij aankomst op het park.
Huisdier toevoegen of verwijderen Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik extra kindermeubilair (zoals een kinderbed/stoel) bijboeken?
Ja dat kan, maar dit is op basis van beschikbaarheid op het park van jouw keuze. Tijdens het maken van de boeking kun je selecteren welk kindermeubilair je wilt bijboeken. Dit kan je tot 1 dag voor aankomst via je account wijzigen. 

Voorbeelden van kindermeubilair zijn: een kinderstoel, een kinderbed of een box.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil mijn boeking annuleren. Hoe doe ik dat?
Dat kan eenvoudig via je account. Dit geldt ook voor groepsboekingen. Doorloop de volgende stappen om jouw boeking te annuleren:
- Log in en selecteer de boeking die je wilt annuleren.
- Scrol naar het kopje 'Annuleren en omboeken'.
- Hier zie je een tijdlijn waarin zichtbaar is in welke fase jij je bevind en welke kosten daaraan verbonden zitten.
- Als je wilt annuleren klik op 'Annuleringsopties'.
- Nu krijg je een scherm te zien met de kosten die het annuleren van jouw boeking meebrengen.
- Wil je annuleren? Klik links onder op 'Annuleer deze boeking'.

Voor annuleringen kunnen wij, afhankelijk van de aankomstdatum en het moment van reserveren kosten in rekening brengen. De kosten voor annuleren zijn tot 30 dagen vóór aankomst 30% van de totale reissom. Valt de datum van aankomst binnen de komende 30 dagen? Dan betaal je 100% van de totale reissom. Heb je jouw verblijf 14 dagen of korter geleden geboekt en is je aankomst niet binnen 30 dagen? Dan betaal je geen annuleringskosten.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Zijn handdoeken en bedlinnen inbegrepen?
Voor bedlinnen betaal je een extra bedrag bovenop de huur van de accommodatie, dit neem je standaard bij ons af. Bedlinnen kun je niet annuleren. Het bedlinnenpakket bestaat uit een overtrek voor de dekbedden, kussens en het matras. De prijs die we hiervoor rekenen is afhankelijk van je reisgezelschap, dit vind je terug in je boeking. Bij onze luxe en extra luxe accommodaties zijn de bedden al opgemaakt. Handdoeken zijn niet standaard inbegrepen bij je boeking, maar dit kun je wel toevoegen aan je boeking onder extra's. Per besteld handdoekenpakket ontvang je 2 handdoeken. Als je dus 1 pakket toevoegt, ontvang je 2 handdoeken. Bestel je 2 pakketten, dan leggen we 4 handdoeken klaar.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?