A-8861 St. Georgen am Kreischberg
08:00 - 12:00
15:00 - 18:00
08:00 - 12:00
15:00 - 18:00
08:00 - 12:00
15:00 - 18:00
08:00 - 12:00
15:00 - 18:00
08:00 - 12:00
15:00 - 18:00
08:00 - 12:00
15:00 - 18:00
08:00 - 12:00
15:00 - 18:00
De openingstijden worden wekelijks bijgewerkt en kunnen per week wisselen.
Bereikbaarheid
Per accommodatie is er minimaal één parkeerplaats beschikbaar. Deze bevindt zich in de buurt van de accommodatie. Op verzoek kunnen er extra auto's bij de accommodatie worden geparkeerd.
Wanneer je in Oostenrijk over snelwegen en autowegen rijdt ben je verplicht om een vignet en veiligheidsvest bij je te hebben. Vignetten zijn verkrijgbaar bij de ANWB (in Nederland), bij tankstations en wegrestaurants in de buurt van de grens en online.
Kijk op 9292.nl hoe je het park het makkelijkst met het openbaar vervoer bereikt.
Aankomst & vertrek
Meld je bij aankomst bij de receptie. Daar ontvang je de sleutel van je accommodatie en verdere informatie. Kom je buiten de openingstijden van de receptie aan? Neem dan vooraf contact met ons op.
Je accommodatie staat uiterlijk vanaf 16:00 uur voor je klaar. Ontdek de omgeving van het park als je eerder aankomt.
Zorg dat je de accommodatie om uiterlijk 10.00 uur hebt verlaten.
We vragen je de accommodatie bezemschoon achter te laten, de vaatwasser uit te ruimen, het beddengoed te verzamelen en het afval weg te brengen. De rest doen wij!
Goed om te weten
Bij aankomst op het park wordt een borg gevraagd. Het bedrag van de borg wordt getoond in het lijstje met kenmerken op de pagina van de accommodatie.
Op het gehele park kun je gebruik maken van gratis wifi.
Huisdieren zijn welkom op het resort en in een aantal van onze accommodaties. Om te zien in welke accommodaties huisdieren zijn toegestaan, voeg je je huisdier(en) toe aan je reisgezelschap of kijk je in de kenmerken van je accommodatie. Voor het verblijf van huisdieren gelt een meerprijs van € 25,00 per nacht, per huisdier.
Wijzigingen, annuleringen en boeken van extra's
Het is niet mogelijk om boekingen online te wijzigen, te annuleren of optionele extra's (zoals babybedjes en huisdieren) toe te voegen. Neem na het boeken contact op met ons Contact Center: +32 78 312 929 (gebruikelijke belkosten)
.
Extra kosten
De kosten voor optionele extra's moeten bij aankomst op het park worden betaald. Ter plaatse moet ook een borg worden betaald (het bedrag van de borg wordt getoond in het lijstje met kenmerken op de pagina van de accommodatie).
Het is niet mogelijk om boekingen online te wijzigen, te annuleren of optionele extra's (zoals babybedjes en huisdieren) toe te voegen. Neem na het boeken contact op met ons Contact Center: +32 78 312 929 (gebruikelijke belkosten)
Extra kosten
De kosten voor optionele extra's moeten bij aankomst op het park worden betaald. Ter plaatse moet ook een borg worden betaald (het bedrag van de borg wordt getoond in het lijstje met kenmerken op de pagina van de accommodatie).
Top 5 vragen
Ja, dit kan. Afhankelijk van de actuele beschikbaarheid kan je jouw accommodatie type op het park wijzigen tot een dag voor aankomst. Houd er rekening mee dat de huurprijs gelijk blijft, maar ook hoger kan worden. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaal je dit verschil extra.
Je kunt via onderstaande link gemakkelijk je aanvraag zelf doen en wij passen het accommodatie type aan in jouw boeking. Wil je bij 'opmerkingen' meerdere accommodatie types doorgeven? In het geval dat je eerste keuze niet mogelijk is, kunnen we de mogelijkheden bekijken voor de andere types.
Je kunt via onderstaande link gemakkelijk je aanvraag zelf doen en wij passen het accommodatie type aan in jouw boeking. Wil je bij 'opmerkingen' meerdere accommodatie types doorgeven? In het geval dat je eerste keuze niet mogelijk is, kunnen we de mogelijkheden bekijken voor de andere types.
Afhankelijk van de beschikbaarheid van een accommodatie waar een huisdier in is toegestaan, kunnen wij een huisdier toevoegen aan je boeking. De kosten voor het meenemen van een huisdier zijn € 5,75 per nacht. Neem je jouw huisdier toch niet mee? Dan dan krijg je deze kosten uiteraard van ons terug bij aankomst op het park.
Ja dat kan, maar dit is op basis van beschikbaarheid op het park van jouw keuze. Tijdens het maken van de boeking kun je selecteren welk kindermeubilair je wilt bijboeken. Dit kan je tot 1 dag voor aankomst via je account wijzigen.
Voorbeelden van kindermeubilair zijn: een kinderstoel, een kinderbed of een box.
Voorbeelden van kindermeubilair zijn: een kinderstoel, een kinderbed of een box.
Dat kan eenvoudig via je account. Dit geldt ook voor groepsboekingen. Doorloop de volgende stappen om jouw boeking te annuleren:
- Log in en selecteer de boeking die je wilt annuleren.
- Scrol naar het kopje 'Annuleren en omboeken'.
- Hier zie je een tijdlijn waarin zichtbaar is in welke fase jij je bevind en welke kosten daaraan verbonden zitten.
- Als je wilt annuleren klik op 'Annuleringsopties'.
- Nu krijg je een scherm te zien met de kosten die het annuleren van jouw boeking meebrengen.
- Wil je annuleren? Klik links onder op 'Annuleer deze boeking'.
Voor annuleringen kunnen wij, afhankelijk van de aankomstdatum en het moment van reserveren kosten in rekening brengen. De kosten voor annuleren zijn tot 30 dagen vóór aankomst 30% van de totale reissom. Valt de datum van aankomst binnen de komende 30 dagen? Dan betaal je 100% van de totale reissom. Heb je jouw verblijf 14 dagen of korter geleden geboekt en is je aankomst niet binnen 30 dagen? Dan betaal je geen annuleringskosten.
- Log in en selecteer de boeking die je wilt annuleren.
- Scrol naar het kopje 'Annuleren en omboeken'.
- Hier zie je een tijdlijn waarin zichtbaar is in welke fase jij je bevind en welke kosten daaraan verbonden zitten.
- Als je wilt annuleren klik op 'Annuleringsopties'.
- Nu krijg je een scherm te zien met de kosten die het annuleren van jouw boeking meebrengen.
- Wil je annuleren? Klik links onder op 'Annuleer deze boeking'.
Voor annuleringen kunnen wij, afhankelijk van de aankomstdatum en het moment van reserveren kosten in rekening brengen. De kosten voor annuleren zijn tot 30 dagen vóór aankomst 30% van de totale reissom. Valt de datum van aankomst binnen de komende 30 dagen? Dan betaal je 100% van de totale reissom. Heb je jouw verblijf 14 dagen of korter geleden geboekt en is je aankomst niet binnen 30 dagen? Dan betaal je geen annuleringskosten.
Voor bedlinnen betaal je een extra bedrag bovenop de huur van de accommodatie, dit neem je standaard bij ons af. Bedlinnen kun je niet annuleren. Het bedlinnenpakket bestaat uit een overtrek voor de dekbedden, kussens en het matras. De prijs die we hiervoor rekenen is afhankelijk van je reisgezelschap, dit vind je terug in je boeking. Bij onze luxe en extra luxe accommodaties zijn de bedden al opgemaakt. Handdoeken zijn niet standaard inbegrepen bij je boeking, maar dit kun je wel toevoegen aan je boeking onder extra's. Per besteld handdoekenpakket ontvang je 2 handdoeken. Als je dus 1 pakket toevoegt, ontvang je 2 handdoeken. Bestel je 2 pakketten, dan leggen we 4 handdoeken klaar.