Praktische informatie

Ferienpark Marissa
Adres
Ferienpark Marissa
Schodden Hof 3
D - 49459 Lembruch

Telefoon: +49 (0)5447 / 921010
e-mail: rezeption@marissa-ferienpark.de
Aankomst en vertrek
Bij aankomst op het park meld je je bij de parkreceptie. Hier ontvang je de sleutel van jouw accommodatie. De receptie is telefonisch bereikbaar op +49 (0) 5447 92 10 10. Het e-mailadres is: rezeption@marissa-ferienpark.de.

Op de dag van aankomst staat de accommodatie vanaf 16.00 uur tot jouw beschikking. We verzoeken je vriendelijk om de accommodatie op de dag van vertrek vóór 10.00 uur te verlaten. Voor meer informatie verwijzen wij je naar de verhuurdocumenten die je na reservering via NOVASOL ontvangt.
In samenwerking met NOVASOL
Ferienpark Marissa wordt verhuurd door ons zusterbedrijf NOVASOL. De kwaliteit van de diensten en de faciliteiten zijn in overeenstemming met het vertrouwde Landal-gevoel. De algemene (boekings)voorwaarden van NOVASOL zijn van toepassing op een boeking bij Ferienpark Marissa. Na de boeking ontvang je een boekingsbevestiging en de factuur van NOVASOL. NOVASOL beantwoordt ook alle verdere vragen die je hebt over jouw verblijf via 013-7440202.
Goed om te weten
Parkeren
Je kunt jouw auto in de buurt van jouw accommodatie parkeren. Daarnaast zijn er nog openbare parkeerplaatsen beschikbaar.

Huisdieren
In diverse bungalows zijn honden kosteloos toegestaan. Als je jouw viervoeter mee op vakantie wilt nemen, neem dan na de boeking contact op met NOVASOL.
Bedlinnen en handdoeken
Je bent op Ferienpark Marissa niet verplicht om bedlinnen en handdoeken te huren. Je mag ook jouw eigen bedlinnen meenemen of via NOVASOL bedlinnen bijboeken. Het is helaas niet mogelijk om dit online via Landal te boeken.

Internetmogelijkheden op het park
Gratis wifi op het gehele park.
 

Top 5 vragen

Ik heb een verblijf geboekt en wil het accommodatie type wijzigen. Kan dat?
Ja, dit kan. Afhankelijk van de actuele beschikbaarheid kan je jouw accommodatie type op het park wijzigen tot een dag voor aankomst. Houd er rekening mee dat de huurprijs gelijk blijft, maar ook hoger kan worden. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaal je dit verschil extra.

Je kunt via onderstaande link gemakkelijk je aanvraag zelf doen en wij passen het accommodatie type aan in jouw boeking. Wil je bij 'opmerkingen' meerdere accommodatie types doorgeven? In het geval dat je eerste keuze niet mogelijk is, kunnen we de mogelijkheden bekijken voor de andere types.
Geef wijziging door Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik nog een huisdier toevoegen aan mijn boeking of juist verwijderen?
Afhankelijk van de beschikbaarheid van een accommodatie waar een huisdier in is toegestaan, kunnen wij een huisdier toevoegen aan je boeking. De kosten voor het meenemen van een huisdier zijn € 5,75 per nacht. Neem je jouw huisdier toch niet mee? Dan dan krijg je deze kosten uiteraard van ons terug bij aankomst op het park.
Huisdier toevoegen of verwijderen Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik extra kindermeubilair (zoals een kinderbed/stoel) bijboeken?
Ja dat kan, maar dit is op basis van beschikbaarheid op het park van jouw keuze. Tijdens het maken van de boeking kun je selecteren welk kindermeubilair je wilt bijboeken. Dit kan je tot 1 dag voor aankomst via je account wijzigen. 

Voorbeelden van kindermeubilair zijn: een kinderstoel, een kinderbed of een box.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil mijn boeking annuleren. Hoe doe ik dat?
Dat kan eenvoudig via je account. Dit geldt ook voor groepsboekingen. Doorloop de volgende stappen om jouw boeking te annuleren:
- Log in en selecteer de boeking die je wilt annuleren.
- Scrol naar het kopje 'Annuleren en omboeken'.
- Hier zie je een tijdlijn waarin zichtbaar is in welke fase jij je bevind en welke kosten daaraan verbonden zitten.
- Als je wilt annuleren klik op 'Annuleringsopties'.
- Nu krijg je een scherm te zien met de kosten die het annuleren van jouw boeking meebrengen.
- Wil je annuleren? Klik links onder op 'Annuleer deze boeking'.

Voor annuleringen kunnen wij, afhankelijk van de aankomstdatum en het moment van reserveren kosten in rekening brengen. De kosten voor annuleren zijn tot 30 dagen vóór aankomst 30% van de totale reissom. Valt de datum van aankomst binnen de komende 30 dagen? Dan betaal je 100% van de totale reissom. Heb je jouw verblijf 14 dagen of korter geleden geboekt en is je aankomst niet binnen 30 dagen? Dan betaal je geen annuleringskosten.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Zijn handdoeken en bedlinnen inbegrepen?
Voor bedlinnen betaal je een extra bedrag bovenop de huur van de accommodatie, dit neem je standaard bij ons af. Bedlinnen kun je niet annuleren. Het bedlinnenpakket bestaat uit een overtrek voor de dekbedden, kussens en het matras. De prijs die we hiervoor rekenen is afhankelijk van je reisgezelschap, dit vind je terug in je boeking. Bij onze luxe en extra luxe accommodaties zijn de bedden al opgemaakt. Handdoeken zijn niet standaard inbegrepen bij je boeking, maar dit kun je wel toevoegen aan je boeking onder extra's. Per besteld handdoekenpakket ontvang je 2 handdoeken. Als je dus 1 pakket toevoegt, ontvang je 2 handdoeken. Bestel je 2 pakketten, dan leggen we 4 handdoeken klaar.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?